Home Aktualności Uczniowie z naszej szkoły przystąpili do programu ,,Finansoaktywni”

Uczniowie z naszej szkoły przystąpili do programu ,,Finansoaktywni”

Uczniowie z naszej szkoły pod opieką pani Małgorzaty Tabor przystąpili do programu edukacyjnego Ministerstwa Finansów ,,Finansoaktywni”, którego celem jest kształtowanie wiedzy podatkowej, uczenie uczciwości podatkowej,  wskazywanie obszarów, które finansowane są z podatków, kształtowanie świadomości, że współczesny patriotyzm to również  płacenie podatków. Do programu przystąpiły dwa zespoły uczniowskie. Pierwszy zespół w składzie: Weronika Karaś, Kinga Bielaszka, Maciej Marchwicki  wyreżyserował film-,,Współcześni Romeo i Julia”, który w niezwykle zabawnej aranżacji  przedstawiał pozytywne aspekty podatków. Z kolei drugi zespół w składzie: Kinga Dzięgiel, Kacper Jarosz, Kacper Beker przygotował prezentację multimedialną, która przybliżyła kwestie podatkowe. Podsumowanie i  prezentacja całości prac miała miejsce w dniu 27 kwietnia 2017 r. w Zespole Szkół w Szczucinie, której punktem kulminacyjnym była debata na temat pozytywnych efektów płacenia podatków. Całość dopełniła  ożywiona dyskusja i pytania publiczności, na które odpowiadali uczniowie, którzy  solidnie  przygotowali się do tematu, dlatego ich odpowiedzi były merytoryczne i wyczerpujące. Na debatę przybyło wielu gości. Swoją obecnością zaszczycili nas: Przewodnicząca Rady Miejskiej Pani Agnieszka Beker, z-ca Kierownika CUW Pan Adam Murczek, Pan Dzielnicowy Waldemar Gorzkowicz,  przedstawicielki  Gminnej Biblioteki w Szczucinie  z Panią Dyrektor  Dorotą Margosiak, Pani higienistka Janina Woźniak oraz nauczyciele i uczniowie. Gospodarzami spotkania była Pani Dyrektor Zespołu Szkół w Szczucinie Beata Dzięgiel oraz opiekun naukowy programu Pani Małgorzata Tabor.

Gimnazjum im. Bohaterów Września
w Szczucinie

ul. Kościuszki 30
33-230 Szczucin
woj. małopolskie

e-mail:gimn_szczucin@poczta.onet.pl

tel. 14 643-64-26

Copyright © Gimnazjum w Szczucinie 2018

Template by Joomla Templates & Darmowe szablony Joomla.